တကယ္တမ္းက Lexus ဆိုတာ Toyota ရဲ႕ ဇိမ္ခံကားတန္း၀င္ ေမာ္ဒယ္ေတြကိုပဲ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ ေမာ္ဒယ္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ ျပည္တြင္း ကားေစ်းကြက္မွာက ဇိမ္ခံကား ၀ယ္ယူမႈနဲ႔ စီးနင္းမႈ အေရအတြက္နည္းေနေသးတယ္လုိ႔ ဆိုႏိုင္ေပမယ့္ လမ္းမေတြေပၚမွာ Lexus ေမာ္ဒယ္ေတြ အမ်ားအျပား ေတြ႔ေနရတာ တစ္ခ်က္ကေတာ့ ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္ေတြ အစီးနည္းေသးတယ္ဆိုတဲ့ စကားကို ႏႈတ္ဆိတ္သြား ေစတာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျပည္တြင္း အေနအထားမွာေတာ့ LX Grade ေတြ အစၤီးမ်ားတာ ေတြ႔ႏုိင္ၿပီး အခုကၽြန္ေတာ္ ေျပာမယ့္ GX က အဆိုပါ LX ေမာ္ဒယ္ခ်င္း အတူတူပါပဲ။ Grade ကြဲသြားတဲ့ သေဘာေလာက္ပဲရွိတာလည္းျဖစ္ပါတယ္။ စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္းလို အခ်က္ေတြကအစ အားလံုးနီးပါး တူညီတာ ေတြ႔ႏုိင္ၿပီး အခုေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ LX ေတြနဲ႔အတူ GX ေတြပါ ေစ်းကြက္၀င္ေရာက္လာတာေတြ႔ရၿပီး လူႀကိဳက္ မ်ားလာတာေတြ႔ရတာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔မ်က္ႏွာသစ္ GX ကို နည္းနည္းေလာက္ ေလ့လာၾကည့္လုိက္ ရေအာင္ပါေနာ္။
အားသာခ်က္ …
ေမာ္ဒယ္ အေနနဲ႔က ဇိမ္ခံတန္း၀င္ေအာင္ ဖန္တီးထားတာေၾကာင့္ ဘာေတြ ေကာင္းတယ္ဆိုတာ အေသးစိပ္ ေျပာစရာ မလိုေအာင္ ျပည့္စံုေကာင္းမြန္ေနတာ ေတြ႔ႏုိင္ၿပီး ဒီထဲကမွ ဇိမ္ခံ ေမာ္ဒယ္ေတြထဲမွာ ထူးျခားတဲ့ အားသာခ်က္ ႏွစ္ခ်က္ေလာက္ကိုပဲ ထုတ္ျပရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ပထမတစ္ခ်က္က လမ္းၾကမ္းပိုင္း စြမ္းေဆာင္ရည္ ေကာင္းမြန္တာပဲျဖစ္ၿပီး၊ ကိုယ္ထည္ပိုင္း တည္ေဆာက္မႈအရေရာ၊ ေနာက္ထပ္ Suspension စနစ္ အထိုင္ေတြအရပါ လမ္းၾကမ္းပိုင္းကို စိတ္ႀကိဳက္ျဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္ေစႏိုင္မယ့္ အေနအထားလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ Feature အပိုင္းမွာ အထိအေတြ႔စနစ္လို အပိုင္းေတြကအစ အဆင့္ျမင့္ၿပီး အသံုးျပဳႏိုင္မႈ၊ လြယ္ကူမႈနဲ႔ ရိုးရွင္းမႈေတြလည္း ေကာင္းမြန္တာ ျဖစ္ၿပီး Feature အမ်ားအျပား ထည့္သြင္းထားတာေတြ႔ရပါတယ္။
အားနည္းခ်က္ …
အားနည္းခ်က္အပိုင္းက တစ္ခုေျပာစရာရွိတာက ေနာက္ဖက္ ထိုင္ခံုတန္း အေနအထား ျဖစ္ပါတယ္။ သူက တည္ေဆာက္မႈအပိုင္းေၾကာင့္ ခရီးေ၀းသြားလာမႈေတြမွာ သက္ေတာင့္သက္သာရွိမႈကို ေလ်ာ့နည္းေစတာ ေတြ႔ရၿပီး အားမရပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ ဆီစားႏႈန္းအပိုင္းျဖစ္ၿပီးေတာ့ ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္ေလာက္ကိုပဲ စီးနင္းမယ့္အေနအထားမွာ ဆီစားအေနအထားက ထည့္တြက္စရာ မလိုတာမွန္ေပမယ့္ တစ္ဖက္က တျခား ၿပိဳင္ဖက္ ဇိမ္ခံ ေမာ္ဒယ္ေတြနဲ႔စာရင္ အင္ဂ်င္စနစ္လည္း ပံုမွန္အေနအထားေလာက္ ျဖစ္ေနေပမယ့္ ဆီစားႏႈန္း ပိုမို မ်ားျပားတာေတြ႔ရတာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
ကိုယ္ထည္ပိုင္း …
ေမာ္ဒယ္က တံခါးငါးေပါက္စနစ္ SUVတန္း၀င္ အႀကီးစား ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အေရာင္အပိုင္းမွာ ၇ ေရာင္ထိေအာင္ပဲ ထုတ္လုပ္ထားတာေတြ႔ရၿပီး အတြင္းခန္း အျပင္အဆင္မွာေတာ့ သားေရကိုပဲ ဦးစားေပးပုံစံနဲ႔ အျပင္အဆင္ေလးမ်ိဳးထိေအာင္ ရရွိႏိုင္မွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အလ်ားအေနနဲ႔ ၁၆ေပ နဲ႔ ၀.၁ လက္မ ရွိမွာ ျဖစ္ေပမယ့္ ေနာက္ဖက္ခန္း က်ယ္၀န္းေအာင္ ဖန္တီးထားတာေၾကာင့္ အခုေလာက္အလ်ားက မမ်ားလွပါဘူး။ မ်က္ႏွာစာအက်ယ္နဲ႔ ေမာ္ဒယ္ရဲ႕ အျမင့္က တူေနတာ ေတြ႔ႏုိ္င္ၿပီး ၆ ေပနဲ႔ ၂.၂ လက္မရွိမွာျဖစ္သလို အတြင္းခန္းေတြရဲ႕ အက်ယ္က ေရွ႕ဖက္ခန္း ဆိုရင္ ၅၅.၄ လက္မနဲ႔ ေနာက္ဖက္ခန္း ကေတာ့ ၅၇.၃ လက္မထိေအာင္ ရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္က အေလးခ်ိန္အေနနဲ႔ ၅၁၂၈ ေပါင္ထိေအာင္ ေလးတာေတြ႔ရၿပီး ေမာ္ဒယ္ကို ဥေရာပေစ်းကြက္အတြက္ အဓိက ရည္ရြယ္ထုတ္လုပ္ထားတာဆိုေတာ့ ကိုယ္ထည္ပိုင္း စိတ္ခ်ရမႈ ျမင့္မားေအာင္ ဖန္တီးထားတာေၾကာင့္ အခုေလာက္ အေလးခ်ိန္မ်ားေနတာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
အင္ဂ်င္ပိုင္း …
ေမာ္ဒယ္အေနနဲ႔က ဇိမ္ခံ Feature ေတြကို စိတ္ႀကိဳက္အသံုးျပဳႏုိင္ဖို႔အတြက္က အင္ဂ်င္စနစ္ႀကီးႀကီး တပ္ဆင္ထားဖို႔လိုအပ္တာေၾကာင့္ စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္းအတြက္ အသားမေပးပဲ Feature ပိုင္းအတြက္ ၄.၆ လီတာသံုး V8 အင္ဂ်င္ကို တပ္ဆင္ထားတာေတြ႔ႏိုင္ၿပီး ဒီအင္ဂ်င္က ၀န္အမ်ားဆံုး အေနအထား ေပါင္ ၁၄၇၂ထိေအာင္ တင္ေဆာင္ ရုန္းကန္ႏုိင္မွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္ရဲ႕ ပံုမွန္ လည္ပတ္အား တစ္မိနစ္ အပတ္ေရ ၃၅၀၀ မွာ ရုန္းအားက ၃၂၉ ေပါင္-ေပ ရွိမွာျဖစ္ၿပီးေတာ့ စြမ္းအင္ထြက္ရွိ္မႈကေတာ့ ျမင္းေကာင္ေရ ၃၀၁ ေကာင္အားထိေအာင္ ရွိေနမွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ အင္ဂ်င္ရဲ႕ ပံုမွန္လည္ပတ္အားက သင့္ ေပမယ့္ အျမင့္ဆံုးလည္ပတ္ႏုိင္မယ့္ႏႈန္းက တစ္မိနစ္ကို အပတ္ေရ ၅၅၀၀ပဲျဖစ္ေနတာ တစ္ခ်က္ကေတာ့ အျမန္ဆံုး ေမာင္းနွင္ႏုိင္မႈႏႈန္းကို အားနည္းသြားေစတာေတြ႔ရပါတယ္။
ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မႈ …
ေမာ္ဒယ္က ဇိမ္ခံေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ေနတဲ့ အေနအထားမွာ ေရွ႕ဘီးယက္စနစ္နဲ႔ လာတာ တစ္ခ်က္ကေတာ့ သိပ္မႀကိဳက္ခ်င္ေပမယ့္ ေလးဘီးယက္စနစ္နဲ႔လည္း ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဆိုပါ ေလးဘီးယက္စနစ္နဲ႔ ဆိုရင္ေတာ့ ဆီစားပိုမ်ားတာ ေတြ႔ႏုိင္ၿပီး Transmission ပိုင္းမွာေတာ့ ၆ ခ်က္ Autoစနစ္နဲ႔ ဖန္တီးထားတာ ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ အျမန္ႏႈန္း ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မႈအပိုင္းကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ေမာ္ဒယ္ကတစ္နာရီမိုင္ ၆၀ႏႈန္း အတြက္ အခ်ိန္ ၇.၂ စကၠန္႔ထိေအာင္ ယူတာေတြ႔ရေပမယ့္ Sport မဟုတ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္ဆိုေတာ့ အားနည္း တယ္လုိ႔ မဆိုသာပါဘူး။
သံုးသပ္ခ်က္ …
ေမာ္ဒယ္အေနနဲ႔က ကိုယ္ထည္ပိုင္း မာေက်ာမႈနဲ႔အတူ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈကို အေလးေပး ဖန္တီးထားတာ ေတြ႔ႏုိင္ၿပီးေတာ့ အခုေမာ္ဒယ္က လက္ရွိမွာလည္း ႏိုင္ငံတကာေစ်းကြက္မွာ အေျခအေနေကာင္းေနတာလည္း ေတြ႔ရပါတယ္။ ဆီစားအပိုင္းမွာက ဆီတစ္ဂါလံကို ပ်မ္းမွ် ၁၇ မိုင္ေလာက္ထိေအာင္ပဲ စီးနင္းႏုိင္မွာျဖစ္ ၿပီး တပ္ဆင္ ဆီတိုင္ကီက ၂၃ ဂါလံထိေအာင္ ဆံ့၀င္တဲ့အေနအထားမွာ ခရီးေ၀းေမာင္းႏွင္မႈအတြက္ အရမ္းေတာ့ မဆိုးလွပါဘူး။ ဘရိတ္ပိုင္းက တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ ႏႈန္းက ရပ္တန္႔မယ္ဆုိရင္ အကြာအေ၀း ၁၂၇ ေပထိေအာင္ ယူေနတာ တစ္ခ်က္ကေတာ့ ပ်မ္းမွ်ႏႈန္းထက္ကိုပဲ နည္းနည္းပိုေနတာျဖစ္တာေၾကာင့္ ေျပာစရာျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေစ်းႏႈန္းပိုင္းအရဆိုရင္ေတာ့ သူက Grade နိမ့္တာေၾကာင့္ ေမာ္ဒယ္က LX ေတြ ထက္ ေစ်းခ်ိဳခ်ိဳ ရႏုိင္တာေတြ႔ရၿပီး သိန္း ၁၈၅၀ နဲ႔ ဖုန္း ၀၁- ၅၁၆၀၃၁မွာ ဆက္သြယ္၀ယ္ယူႏိုင္မွာျဖစ္သလို ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ စိတ္ႀကိဳက္အေနအထားမဟုတ္ေပမယ့္ ေစ်းအရ မဆိုးဘူးလို႔ ဆိုလိုက္ခ်င္ပါတယ္။
လင္းထက္(I.A)
The Irrawaddy's Blog by thae thae
Original link - http://blog.irrawaddy.org/2015/08/lexus-gx-460.html
0 comments:
Post a Comment